joi, 26 noiembrie 2009

Ganduri si dorinte...

E ora 11:13.Maia doarme. I-am facut baita si dupa ce a papat a adormit. Marcel doarme si el.
Au trecut aproape 2 luni de cand s-a nascut Maia dar parca ea e in familia noastra dintotdeauna. Ma intreb cum am putut trai fara ea!? Si totusi nu stiu cum au trecut asa repede aceste 2 luni. Nu vreau sa treaca timpul, nu vreau sa creasca Maia. Incerc sa traiesc la maxim orice moment din perioada asta pentru ca ea nu va mai fii niciodata atat de mica. Mi se pare ca ea creste asa de repede. Acum 2 luni era un ghem care dormea intr-una si nu stia nimic din ce se intampla in lumea asta. Acum cateva saptamani abia daca vedea ceva umbre si acum...acum deja ne urmareste cu privirea, zambeste cand ii vorbim si parca deja stie asa de multe. Ma bucur pentru fiecare progres care il face dar parca as mai vrea sa tin timpul in loc. Poate suna ciudat dar asta este ceea ce simt...
Pe zi ce trece o iubesc tot mai mult... Mi se topeste inima cand imi zambeste...Un zambet pur, plin de dragoste. Doamne pastreaz-o curata toata viata ei, fa-o o fetita cu care sa te mandresti. As vrea sa spui si despre ea: "Ati vazut pe Maia-Rut"... si pentru asta ajuta-ma pe mine sa fiu o mama buna, o mama de la care sa invete numai lucruri bune. Ajuta-ma sa fiu intotdeauna unde vrei Tu, sa spun ceea ce Tu vrei si sa fac doar Voia Ta.
Binecuvinteaza Tu familia noastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu